https://www.noozdah.com/

ساخت وبلاگ

خیرالله شریفی تولید کننده کفش با شرکت در برنامه اقتصاد مقاومتی در کانال رادیو اقتصاد گفت:کارخانه های ایرانی ساخت کفش هستند که با برندهای فرنگی رقابت می‌‌کنند و از لحاظ کیفیت در درجه بالایی قرار دارا هستند ولی از حیث بها یک سوم کالای خارجی کفش تولید می کنند . 


به گزارش وب وبسایت جامعه صنعت کفش ایران- شریفی در ادامه گفت: کفش ماشینی با کفش دست دوز مختلف است کفشها در جايگاه های متعدد ساخت می شود کفشهای ایرانی سرویس ها تعویض داراست ،تولید کننده اهل ایران برای جلب رضایت مشتری تعمیر و تعویض آن را بر عهده می گیرد و به محصولش ایمان داراست . 

کفش ماشینی داخلش آب نفوذ نمی‌کند درکفشهای دست دوز احتمالا از جای دوخت آب به درون کفش نفوذ نماید می بایست این کفش هارا به فروشنده عودت دهند نفوذ آب در درون کفش مشکل کفش و ساخت آن می باشد . 
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با کمپانی در برنامه اقتصاد مقاومتی در کانال رادیو اقتصاد گفت: متوسط ارزش کفش صادراتی ما حدود دو دلار می باشد که این مقدار زیر سطح متوسط جهانی میباشد . 

به 
گزارش وب تارنما جامعه صنعت کفش کشور ایران – مدیریت هیئت مدیره جامعه کفش کشور ایران گفت: حدود ۵۰درصد صادرات کفش با بها افزوده فراتر ومتوسط بها هستند، در‌صورتی‌که میانگین کفش ۴ دلار باشد متوسط کفش چرمی عالم حدود ۴۵ دلار است و بعد دیدنی است که این برای کشورهای متفاوت هم گوناگون می‌باشد در ایتالیا این عدد ۶۹ دلار در هر جفت کفش می‌رسد . 

وی ادامه در مورد اد: چین با نرخ ۳۰ دلار داراست کفش چرمی صادر می‌نماید در جمهوری اسلامی ایران ۵ درصد کفش صادراتی چرمی ما با قیمت افزوده بالاست و۹۵ درصد با ارزش افزوده پایین خیس می باشد . 
مدیرمسئول نشریه صنعت کفش با بیان اینکه رویش صادرات عالم در طول ۱۰ سال گذشته ۲ برابر گردیده می باشد گفت: منتخب ازاین دو برابر شدن مرهون ارتقا بها می باشد و چکیده مدیون تغییراتی که در ادغام صادرات جهان حادثه افتاده است در جمهوری اسلامی ایران متوسط کفش چرمی که صادر کردیم حدود۵/۵ دلار بوده می‌باشد . 
لشکری افزود: صادرات ما می بایست به سمتی برود که به پایداری برسد و ما بدانیم ۵ سال دیگر به چه میزان صادرات خوا‌هیم داشت مسولان این فرمان را باید برنامه ریزی نمایند می بایست برای استان های متعدد توصیف های متعدد داشته باشیم چون استانها هر کدام در حوزه خاصی مزیت دارند . 
او ادامه داد: این مزیت های بالقوه ای که وجود داراست ما را لینک و پیوند می زند به زنجیره جهانی ارزش ، به عبارت دیگر در‌صورتی‌که ما به آن زنجیره متصل نشویم برایمان کارت دعوت نمی‌فرستند ما بایستی بزورجایگاهی پیدا کنیم وگرنه بازار صادراتی را از دست می‌دهیم . 
لشکری گفت: سالها به روسیه و اروپا صادر داشتیم البته تولید کننده خسته شد و صادرات کاهش پیدا کرد ما بایستی عملکرد کنیم که تامل راهبردی را در بدنه صنعت وفرماندهی سرازیر کنیم و در ترکیب صادرات نیز تغییراتی به نفع کالای ارزش افزوده فراتر بدهیم تا به هدفهای بالاتردر حوزه صادرات برسیم . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 156 تاريخ : جمعه 30 آذر 1397 ساعت: 3:57

وی اظهار داشت: این در قوانینی می‌باشد که با مصوبه ستاد تدابیر ویژه اقتصادی در دولت گذشته، از نیمه سال ۹۱، دلایل بر روی صادرات این محصولات وضع و اوضاع شد و این مراحل تا نصفه سال ۹۳ برقرار بود؛ در حالی که همین تصمیم سبب ساز شد، آمار صادرات از مرز ۲۰۰ میلیون دلار سال ۹۱ به حدود ۱۳۷ میلیون دلار در سال ۹۲ کاهش یابد؛ البته در دولت یازدهم که اوضاع و احوال دلایل به صورت مقطعی کنسل شد، مجدد صادرات رونق گرفت . کیف پول

کاشانی‌پور افزود: متاسفانه با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت براساس ماده ۱۰۴ قانون برنامه پنجم و ثبت در شورای اقتصاد، اوضاع عارضه ها صادراتی بر این صنعت از اولِ سال ۹۴ به روال پیشین بازگشته و صادرات این کالاها در پیش‌رو عوارض صادراتی ۱۰ درصدی، با افزایش پلکانی ۵ درصد در هر سال، اجرایی شده است، در صورتی که با عنایت به ماده ۳۷ ضابطه رفع سختی ها ایجاد رقابت پذیر که نسبت به ماده ۱۰۴ و قانون دایمی مؤخر است، تمام شرایط مصرع نقض و ادامه دریافت عوارض مبنای قانون ندارد . خرید کیف پول

او اظهار داشت: از زمان وضع عارضه ها تاکنون، با کاهش ۵۰ درصدی ارزشی و ۲۷ درصدی وزنی در صادرات مواجه هستیم؛ ضمن این که پرداخت عارضه ها بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان ازجانب صادرکنندگان در موقعیت مشقت بار رکود، فقدان نقدینگی را رقم زده است؛ به نحوی که نه صرفا ارتقاء صادرات چرم واقعه نیفتاده، بلکه صادرات آن هم، نسبت به قبل از دلایل کاهش یافته میباشد . 

کاشانی پور گفت: بنا بر آمارهای گمرک ایران، قیمت ۲۰۰ میلیون دلاری صادرات این محصول در سال ۹۱ به کمتر از ۳۰ میلیون دلار در ۹ ماه امسال کاهش یافته می باشد و در رخ ادامه این فرایند و ارتقا دلایل به ۲۰ درصد از ابتدای سال ۹۶، پیش بینی می شود کل صادرات در سال آینده مجددا به شدت کاهش خواهد داشت . کیف پول مردانه

اوضاع 
دلایل پوست و سالامبور بر مبنا ضابطه انتزاع بر عهده وزارت کشاورزی بوده و این وزارتخانه جهت حمایت از صنعت دامپروری، جلوگیری از افزایش بها گوشت و همینطور کاهش صادرات سالامبور، به شدت مخالف عارضه ها صادراتی بوده و طی یک سال قبلی به دنبال لغو عوارض بوده است؛ البته باوجود طی مراحل قانونی و انجام بررسی های کارشناسی گوناگون و طرح مورد در شورای اقتصاد، با وتوی وزیر صنعت این خلل همچنان پابرجاستکیف پول زنانه

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 2:50

مدیر فروشگاهای چرمینه ، استارت عمل خویش را در استان البرز از ۱۲ سال پیش به چهره تخصصصی آغاز کرده هست و این احساس نیاز را در این استان نقطه عطفی برای شغل های تخصصی تر در حوزه فعالیت خویش می داند . 

مسعود بحری در توصیف حالت حاکم بر صنعت کیف و کفش چرمینه اظهار کرد : از سال ۷۷ آغاز به فعالیت در صنعت چرم در رشته کیف و کفش، ایجاد و فروش چرم به چهره تخصصی آغاز کرده ایم و ۱۲ سال است که در کرج کار دارد . . این شم نیاز در استان البرز ، یک نقطه عطفی شد تا بتوانیم مارک چرمینه را در استان البرز به صورت تخصصی در تمام حوزه ها پایه ریزی کنیم . 
وی در ادامه اظهار کرد : دکان چرمینه در تهران شعبات زیادی دارااست و در کرج با ۳ شعبه در هم اکنون کار است . 

مسعود بحری در بیان معضلاتی که خود با آنها روبه روست و بعضاً سیر ترقی کسب عمل را در کرج تا حدودی مبتلا مشکل کرده است، بیان داشت : یک عدد از مطرح ترین مشکلات ما پروژه ایجاد پلی می‌باشد که در میدان سپاه در هم اکنون اجرا می باشد .از مقطع اجرای آن متاسفانه ما با چالشهای متعددی در خصوص نبود تجهیزات مناسسب از پاراگراف پارکینگهای اختصاص برای شهروندان خود روبرو می باشیم . علی رغم سرمایه گزاری در این صنعت و مالک سبک ، شهرداری هیچ گونه اطلاعاتی مربوط به این پروژه به کسبه ناحیه نگفته که این زمینه بسیار با اهمیت در فروش و کسب و فعالیت حوزه کاری ما و دیگر دوستان در این ناحیه تاثیر منفی داشته میباشد . 

کیف پول مردانه

کیف پول زنانه
مدیریت فروشگاه چرمینه در ادامه تیتر کرد :کیفیت محصول ها ما با بازار روز جهانی برابری می کند و چه بسا در ساخت هم خیلی خوبتر و با رکورد بالاتری در حوزه رقابتی با دیگر کشورها قرار داریم . در این حوزه عقیدمان بر این هست که فروشگاههایی با جنسهای متعدد و مطلوب با سلایق شهروندان و دارای تنوع و با کیفیت بالا خیلی اثر گذار تر و خوبتر از تعدد فروشگاهها با نبودن مال مرغوب و با کیفیت می باشد . 
مسعود بحری در نقطه پايان تاکید کرد : در این چندین سال از کار چرمینه ما ذوق زده هستیم که مشتریان بامسئولیت به دکان چرمینه را در تمام فصول سال داریم و برای این مشتریان عزیز سرویس ها ویژه و ارزنده ای را در نظر گرفته ایم مانند کارت تخفیف که در اکثر مناسبتها و در روز تولدشان ارائه خوا‌هیم کرد . تمام محصول ها چرمینه دارای ضمانت از ۶ ماه تا 1 سال می باشد و در حالتی که مشتریان عزیزمان با مشکلی از جانب کالا خریداری شده روبه رو شوند ما در او‌لین مجال مبادرت به ردوبدل آن خوا هیم کرد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 18 آذر 1397 ساعت: 20:45

یکی از عوارض استقبال مشتریان از فروشگاههای بهاره ، تجمیع عرضه محصول با بها پایین خیس هست و چنانچه بتوانیم واحدهای صنفی را در فروشگاه­ها متمرکز تجمیع و یا این که فروشگاههای زنجیره ای را گسترش بدهیم تا حدودی اختلال برپایی نمایشگاههای فصلی بخصوص بهاره هم حل خواهد شد . هم درحال حاضر ۵ درصد از سهم بازار در اختیار فروشگاههای زنجیره ای می باشد که سعی می کنیم تا نقطه پایان برنامه ششم توسعه این میزان به ۱۵ درصد برسد . 

نظام صنوف سرزمین همانند سایر بخش های اقتصادی مرز و بوم به صورت بهینه از منابع در دسترس استعمال نمی کند، لازم می باشد که با به کارگیری از ابزارهای ارتقای فایده وری و با رویکردهای جدید نسبت به بهبود منفعت وری کل صنف‌ها کشور، مبادرت های عملیاتی را طراحی و اجرا نمود؛ در واقع این دارای اهمیت با اعتنا به میزان و نقش اصناف در ایجاد ناخالص داخلی کشور دوچندان تاثیر گذار خواهد بود . 

یکی از اشکالات دیگری که صنف‌ها با آن روبرو هست ذیل بودن سود وری سرمایه میباشد بطوریکه هم درحال حاضر بهره وری سرمایه چیزی حدود ۰۴/ ۰ ( چهارصدم ) درصد است و این یعنی مریضی مزمن که دامن اقتصاد کشور را گرفته است . و یک عدد از راههای ارتقاء سود وری سرمایه این می باشد که اصناف توسعه و گسترش پیدا نمایند و یکی از شیوه های گسترش صنف ها نیز ساخت و توسعه و گسترش فروشگاههای زنجیره ای هست که سبب به فایده وری سرمایه و کاهش ارزش ها خواهد شد و این سیستم یک نظام خود کنترلی می باشد که دیگر نیازی به بازرس و آنالیز و دخالت ندارد . فروشگاه های والا زنجیره ای که به شدت داراست بسط پیدا می­ کند و استقبال هم می ­کنیم اگر با تاراج های فصلی این فروشگاهها سوق دهی شوند دیگر نیازی به برگزاری مغازه های بهاره نیست . 

 

در واقع توسعه می بایست رخ گیرد و واحدهای تولیدی را در خوشه های تولیدی با مزیت مشخص در شهرک های تولیدی با استعمال از نظام های ایزو سوق دهی کنیم . آن وقت در دیگر نیاز به بازرسی و بررسی نخواهد بود و نقش بازرس دیگر فیزیکی نمی باشد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 121 تاريخ : جمعه 16 آذر 1397 ساعت: 0:20

معاون هماهنگی کارها اقتصادی و توسعه و گسترش منابع استانداری مرکزی نیز در این جلوس کرد گفت: مدیران صنعت های تا کنون وضعیت تحریم را سد بزرگی در پیش‌روی توسعه یافتگی می دانستند ولی در شرایط پسا تحریم دیگر هیچ توجیهی وجود ندارد و تمامی بایستی تولیدها صادرات محور را سرلوحه کارها خویش قرار دهند . 

کیف پول

ظفر افشون افزود: سال قبل هفت هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال وام ها رونق تولید به واحدهای کوچک و میانگین استان پرداخت شد البته این مبادرت تنها برای رویکرد اندازی شرکت های مذکور پرداخت شد و ثبت این شرایط در گرو محصول ها صادرات محور از سوی صنایع می باشد . 

خرید کیف پول

وی تاکید کرد: اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت هم باید موضوع تامین بازار فروش صنعت های استان را مهیا نمایند . 

کیف پول مردانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز در این همایش گفت: سال قبلی ۴۲ میلیون دلار انواع جنس از ایران به کنیا صادر شد که از استان مرکزی کالای سیمان سپید و به میزان ۱۰ هزار دلار به این مرز و بوم صادر شد . 

محمدرضا حاجی پور افزود: صنعتگران استان مرکزی به تیتر چهار‌مین استان صنعتی و قطب دوم صنایع مادر کشور می بایست در مقوله صادرات با جدیدت هر چه تمامتر وارد شده و فقط به تامین بازار باطن اکتفا نکنند . 

کیف پول زنانه

مدیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک نیز گفت: نزدیکی به بازار مصرف پایتخت و وضعیت استراتژیک استان مرکزی مورد سرمایه گذاری مشترک با صنایع فرنگی را در این استان فراهم کرده می‌باشد . 

محمدرضا جعفری افزود: معرفی ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و خدماتی استان مرکزی در امر فعالیت این اتاق قرار گرفته و آمادگی اعزام تیم های متعدد برای بررسی بازار مصرف کنیا نیز برای اتاق بازرگانی وجود دارد . 

وی یاد‌آوری کرد: با اعتنا به بازار مصرف کنیا، صنعتگران استان مرکزی ظرفیت صادرات سنگ، گل و گیاه، انواع لوازم خانگی، مصالح ساختمانی، شیرآلات، اتصالات، لوله، آلومینیوم، اتومبیل آلات راهسازی و کمباین را به سرزمین کنیا را دارند . 

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی، کوچک، متوسط و والا در استان مرکزی کار می کنند . 

بازدید 

از تعدادی کمپانی صنعتی اراک از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنیا به اراک هست

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 130 تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت: 0:15

حسن میرزایی روز چهارشنبه در گردهمایی محاسبه معضلات واحدهای صنعتی شهرستان ورامین افزود: حدود ۳۰ واحد سورت روده به صورت رسمی در شهرستان ورامین مشغول به عمل می‌باشند که مجوز فعالیت خود را از سازمان دامپزشکی دریافت کرده اند . 

کیف پول

وی گفت: همگی روده های سورت گردیده در شهرستان ورامین به خارج از کشور صادر گردیده که درآمد هر ساله این حجم صادرات متساوی ۱۰۰ میلیون دلار می‌باشد . 

خرید کیف پول

این مسئول با ابلاغ این که ۹۵ درصد صادرات روده دام مرز و بوم مربوط به شهرستان ورامین می باشد اظهار کرد: بخش اعظمی از واحدهای سورت روده شهرستان ورامین به صورت غیر مجاز کار می نمایند که این واحدها در چهره اخذ مجوز می توانند میزان صادرات و مجال های شغلی خود و شهرستان را چند برابر کنند . 

کیف پول مردانهوی با اشاره به فعالیت واحدهای صنعتی شهرستان ورامین در شهرک صنعتی چرمشهر هم خاطرنشان کرد: بیشترین واحدهای صنعتی شهرستان ورامین در شهرک صنعتی چرمشهر (شهرک تخصصی چرم کشور) مشغول کار می‌باشند که این صنعت های با نقص‌ انباشته شدن پسماند مواجه می باشند . 

کیف پول زنانه

 

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین افزود: کمبود سرمایه گذاری مناسب در حوزه ایجاد تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر سبب گردیده تا روزانه ۱۴ هزار مترمکعب آب هدر رود در صورتی که با تصفیه و بازچرخانی این آب در حوزه صنعت و کشاورزی می توانایی به باصرفه سازی مصرف آب و پرهیز از تخریب محیط زیست یاری شایانی کرد . 

شهرستان ورامین با دارا بودن سه شهرک صنعتی چرمشهر، سالاریه، شهید ملاآقایی و یک ناحیه صنعتی در خیرآباد، از ۷۵۰ واحد تولیدی خرد، میانگین و بلندمرتبه برخوردار میباشد که از مجموع این واحدهای تولیدی، ۳۳۰ واحد جواز صنعتی و ۴۲۰ واحد مجوز از اتحادیه های گوناگون دارند .اندازه اشتغال واحدهای تولیدی با جواز صنعتی شهرستان ورامین حدود ۵ هزار نفر به صورت بدون واسطه می باشد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت: 20:30

نکته دیگر این‌که در کفشداری دستی معمولا از طول بیش از دو متر به کار گیری نمیشود که در این طرح محدودیت ارتفاعی وجود نداشته و تا سقف می‌توان از دور و بر استفاده کرد . 

کیف پول

شرح 

فنی این دستگاه نیز به این شرح است: 

دستگاه کفشداری و امانت‌داری دارنده یک محور چرخان است که در ارتفاعات متفاوت طبقه‌بندی شده، همچنین دارنده یک ربات می‌باشد که می‌تواند جعبه‌هایی را در باطن هر کدام از این طبقات قرار دهد . 

خرید کیف پول

جابه‌جایی ربات تنها در ارتفاع می‌باشد و برای دستیابی به جعبه‌های جانور در پشت یا این که کنار محور گردان بایستی محور گردان بچرخد و خود را روبروی ربات قرار دهد . 

کیف پول مردانه

در جلوی دستگاه دری قرار داده شده که از آن برای خدمت دستگاه استعمال می‌شود؛ در دستگاه کفشداری دریافت و تحویل کفش در طول ۱۱۰ سانتیمتری انجام میگردد که کاربر پسند بوده و بازدارنده از خم شدن استفاده کننده می شود . 

کیف پول زنانه

زمانیکه دستگاه کفش شخصی را تحویل می‌گیرد یک سکه که حاوی تراشه RFID میباشد به استفاده کننده داده می‌شود؛ در این سکه اطلاعات مکان ذخیره گردیده کفش یا امانت کاربر جانور هست . 

 

برای تحویل به چنگ آوردن کفش ، استفاده کننده آغاز سکه را درون دستگاه قرار داده، دستگاه حالت کفش یا امانت استفاده کننده را پیدا کرده و کفش استفاده کننده را تحویل می دهد . 

 

اشکال ذیل دستگاه اتوماسیون کفشداری – امانتداری را نشان می دهد که در قابل انعطاف افزار Solidwork دستگاه طراحی شده و از سه نما به سناریو در آمده است . 

 

در این نما مسیر جابه‌جایی ربات در مسیر بالا و تحت قابل مشاهده است؛ ربات پس از وصال به طول طبقه مسئله لحاظ باکس حاوی کفش – امانت را از داخل طبقه بیرون کرده و در داخل خود قرار میدهد و پس از آن کفش – امانت را در ارتفاع ۱۱۰ سانتیمتری به کاربر تحویل می دهد . 

 

این ابتکار عمل در زمینه کفشداری و امانت‌داری مساجد، امامزاده‌ها، حرمهای مطهر، نمازخانه‌ها، ادارات، باشگاههای ورزشی و هر مکانی که نیاز به مراقبت از کفشها و امانات مردم است، به کارگیری داراست . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 ساعت: 22:08

کیف پول زنانه

نائب رئیس انجمن کفش ماشینی قم گفت: در مسئله محصولات جانبی به ادله فقدان گوشه و کنار در مضیقه بودیم و نتوانستیم به آنطور که بایستی و شاید مکان و غرفه در اختیارتولید کنندگان بیشتری قرار دهیم لذا ضعف ما در این بخش با ایجاد نمایشگاه فی مابین المللی برطرف خواهد شد ودیگر مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت . 

کیف پول

 

به گزارش وب سایت جامعه صنعت کفش کشور‌ایران – او با ابلاغ این‌که ازلحاظ محیط ی نمایشگاه با کمبود فضا مواجه هستیم و محل برگزاری نمایشگاه با اعتنا به استقبال تولیدکنندگان کوچک می‌باشد برای سال اینده برنامه ریزی کردیم که با تولید نمایشگاه در میان المللی استان قم نمایشگاه را دراین مکان برگزار کنیم و اندک و کاستی های نمایشگاه را برطرف کنیم . 

خرید کیف پول

 

کرمانی افزود: از تمام اتحادیه ها وتولید کنندگان و بنکدارها و عرضه کنندگان سراسر مرزوبوم برای حضور دردومین نمایشگاه تخصصی کفش و کفش تابستانی و صنایع وابسته دعوت کردیم و خوشبختانه استقبال هم خوب بود . 

کیف پول مردانه

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 11 آذر 1397 ساعت: 7:14

شجری با اشاره به مشکل ها مالیاتی گفت: در ۵ سال پیشین آنچه به تیتر مالیات بر درآمد پرداخت کرده ایم از سرمایه خودمان بوده خیر از درآمد . 

کیف پول

رئیس اتحادیه صنفی کفاشان دست‌دوز تهران افزود: صنعت کفش می‌تواند اشتغال قابل توجهی ساخت کند . در تمامی کشورها در شرای واحدی تعداد کارکنانش را ارتقا دهد موقعیت بهتری برایش در حیث میگیرند البته در کشور ایران هر واحد در صورتیکه تا ۵ نفر مستخدم داشته باشد گزیده از حق بیمه را دولت امداد می‌کند ولی در شرای یک نفر اضافه شود فعالیت فرما باید کلیه حق بیمه را پرداخت نماید و دولت دیگر کمکی نمی کند . 

خرید کیف پول

وی گفت: این سیاست در مقابل اشتغال زایی است و صاحب کار ترجیح می دهد با همان تعداد قلیل کارگران عمل را ادامه دهد . 

شجری افزود: با وضعیتی که در باطن مملکت داریم تلاش می کنیم نگاهمان به صادرات باشد تا لااقل بتوانیم تولید را سرپا نگه داریم . 

کیف پول مردانه

او گفت: تلاشمان این است در بازار روسیه که از تولید ها ایرانی استقبال کرده اند حضور بدون شوخی تری داشته باشیم و در این مسیر نشست هایی با مقامات روسی داشته ایم . 

مدیریت اتحادیه صنفی کفاشان دست‌دوز تهران افزود: در نمایشگاه امپکس تهران که موسسه ها تعالی ایجاد کننده کفش از کشورهای گوناگون شرکت می کنند دولتهایشان از طرز سفارتخانه ها در تهران تا ۶۰ درصد هزینه های کمپانی هایشان را پرداخت می کنند به استدلال اینکه محصولاتشان را به بیرون از مرزهایشان آورده اند البته در کشور ما برای تولیدکنندگان چنین تسهیلاتی نمیباشد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 135 تاريخ : جمعه 9 آذر 1397 ساعت: 18:57

این هنرمند چیره‌دست با تاکید بر اینکه نباید در صنعت و صنایع‌دستی محدود تامل کرد، افزود: تبریز مهد گونه های چرم است و محصول ها مختلفی در این حوزه دارد ولی تاکنون خلاقیت خاصی در این خصوص انجام نداده میباشد چرا آذربایجان‌شرقی روی این هنر تمرکز ندارد، چرا که خود ما چرم را از تبریز تهیه و تنظیم کرده و به اصفهان آورده و تولید ها انجام می‌دهیم . 

کیف پول

میرفخر‌رجایی ادامه داد: نزدیک به ۲۰ سال این هنر را روی قرآن و باکس های دکوری انجام دادیم ولی ۵ سال پیش سپس از جا افتادن این اثرها به تامل بسط آن، اختراع یک فن تازه و پیاده سازی این هنر روی صنایع چوبی همچون میز کنسول فریم آینه و غیره کردیم که در حال حاضر با ایجاد کارآفرینی و شغلی گروهی نزدیک به ۸۰ نفر درگیر به تولید این صنایع‌دستی در کارگاه اینجانب هستند . 

خرید کیف پول

او مراحل ایجاد یک اثر هنری با معرق کاری چرم را تشریح کرد و گفت: در این هنر ابتدا طرح با دقت به قالب چوبی شیء موردنظر کشیده، بعد قطعات چرم‌ها با توجه به طرح، بریده میشوند و با سوخت یا حکاکی دارا هستند طرح زمینه نظر روی چرم پیاده می‌شود، در ادامه برش نخ‌های ملیله چرم جا‌گذاری و درنهایت چرم‌ها به‌صورت معرق در کنار نیز روی چوب چسبانده می‌شود، در این سطح کار ثابت‌سازی انجام و در آخر پتینه‌کاری و لاک‌کاری فیس می‌گیرد و فیکساتیو پایان زده می‌شود . 

کیف پول مردانه

میرفخر‌رجایی معرق چرم را یک عدد از هنرهای سنتی مضاعف زیبای اصفهان که در راستی مجموعه چندین هنر باارزش خواند و اظهار کرد: هنر سوخت و معرق روی چرم منحصربه‌فرد به ایران می باشد و علت نامگذاری آن انتقال نقش به پوست با قالب داغ است و در واقع پوست را می‌سوزانند که به رنگ قهوه‌ای تیره درآید، در این راستا آن را «سوخته» هم می‌نامند . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 8 آذر 1397 ساعت: 0:59

وی با اشاره به مصائب بی توجهی به ارگونومی پا در کشور‌ایران گفت: امروز بیش از هفتاد درصد مردم ایران از مشکلات پا سختی می­برند، ملی بودن اسم ما، ناخودآگاه توشه بزرگی را بر دوش گروه کفش ملی گذارده است و لذا این زمینه را در پروژه های مسئولیت اجتماعی خویش توصیف کردیم تا نیز قدمی در حوزه سلامت سرزمین برداشته باشیم و نیز در راستای حرفه ای، تامین کننده تولید ها با کیفیت تری باشیم . 

بخت آور گفت: در نهایت تلاش های انجام گردیده ما را در مسیری قرار بخشید که چیره به کسب گواهینامه اهتمام ویژه در پاداش ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی کشور نیز شدیم . 

او در ادامه با اشاره به اهمیت اعتنا به تندرست و ساختار پا در کودکی و سنین رشد، تاکید کرد: بزودی کفشهایی را روانه بازار خوا‌هیم کرد که ضامن تندرست کودکانمان در نسل های سپس و همچنین مطابق با نیازهای سالمندان و بزرگسالان باشد . 


یک عدد 
از مجهزترین آزمایشگاههای کشور ایران در کفش ملی 
معاون راهبردی و گسترش منابع گروه صنعتی کفش ملی با اشاره به گنجایش های بالای کفش ملی برای ارایه بهترین کفش برای مردم ایران حافظه نشان کرد: احتمالا چه بسا برخی از مشتریان لبریز و پا قرص ما هم ندادند که کفش ملی یک عدد از مجهزترین آزمایشگاههای در اختیار گرفتن کیفیت را در سراسر مملکت دارد، این آزمایشگاه از به روزترین تجهیزات برخوردار میباشد و همواره همکار اداره استاندارد در در دست گرفتن کیفیت بوده می باشد . 

وی در ادامه گفت: با در اختیار داشتن چنین امکاناتی برنامه مدون ما رفتن به سمت در اختیار گرفتن کیفیت ویژه محصول ها میباشد و مطمئن هستیم تمام برنامه هایی که برای قیمت گذاری برند داریم یک به یک محقق خواهد شد . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 117 تاريخ : شنبه 3 آذر 1397 ساعت: 19:53

علی اسدی کرم، نماینده مردمان شهربابک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ارتباط ها عمومی و کارها در میان الملل گروه صنعتی ملی با تاکید بر لزوم حمایت از تولید ملی گفت: برندسازی و بازآفرینی مارک از اصول بسیار مهم برای توسعه و گسترش و ایجاد می باشد، چرا که بخش اعظمی از محصولات با کیفیت داخلی به برهان آنکه یا این که نشان تجاری شناخته گردیده ای ندارند و یا نشان آنها در ذهن ها کمرنگ شده میباشد برای عرضه به بازار دچار محدودیت می‌باشند . 

عضو کمیسیون صنعت های و معادن با ابلاغ این‌که ساکن سازی تولید، فرآیند مسافرت را معکوس می کند گفت: اعتنا به ایجاد داخلی وعنایت ویژه به نشان های خوش سابقه می تواند با ایجاد زمان های شغلی مناسب در مناطق متفاوت کشور، نیز از گریز مغزها خودداری نماید و نیز بازدارنده مسافرت روستاییان و مردم شهرهای کوچک به کلان شهرها شود . 

علاوه 
بر بازار داخلی می بایست نگاه صادرات محور داشته باشیم 


اسدی کرم با اشاره به تنوع و وسعت بازار ایران گفت: بازارهشتاد میلیونی داخلی، فضایی نیست که روا باشد آن را به راحتی در اختیار کالاهای خارجی قرار اعطا کرد ولی در عین درحال حاضر نباید از نگاه به بیرون در اکثری از صنعت های و تولیدها داخلی غافل شد چرا که رویت کرد صادرات محور، کیفیت تولیدها ما در بازارهای داخلی را هم ارتقا خواهد بخشید . 

https://www.noozdah.com/...
ما را در سایت https://www.noozdah.com/ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara charmsara بازدید : 120 تاريخ : جمعه 2 آذر 1397 ساعت: 2:37